Notyfikacje mailowe EasyCart

Notyfikacje mailowe wysyłane przez EasyCart zawierają ważne informacje dotyczące zakupu i są dostarczane w sytuacjach takich jak:

  • zakup jednorazowy lub zakup subskrypcji;
  • powiadomienie o odnowieniu subskrypcji;
  • powiadomienie o nieudanym odnowieniu, z podaniem powodu np. brak środków na koncie;
  • informacja o końcu ważności karty;
  • zmiana planu subskrypcyjnego;
  • anulowanie subskrypcji.

Masz możliwość edytowania pierwszego maila transakcyjnego, czyli tego który jest wysyłany bezpośrednio po zakupie. W tym celu przejdź do zakładki Email po zakupie w ustawieniach produktu.

Nagłówek
Możesz zmienić nagłówek maila na dowolny, wybrany przez Ciebie tekst.

Dodatkowa treść
Istnieje możliwość dostosowania treści, która znajduje się bezpośrednio pod nagłówkiem.

Stałe elementy znajdujące się w mailu wysłanym bezpośrednio po zakupie to między innymi:

  • informacja o produkcie;
  • możliwość pobrania faktury lub wnioskowania o zwrot;
  • dane logowania do panelu klienta;
  • możliwość pobrania pliku, jeśli został on dodany w ustawieniach produktu.

W przypadku transakcji testowych notyfikacje mailowe nie są wysyłane.

Przykładowe maile transakcyjne:

Jeśli nie chcesz korzystać z notyfikacji mailowych EasyCart, poinformuj nas o tym.

Inne poradniki