Z easycart możesz korzystać za darmo do momentu pierwszej sprzedaży. Kolejno, płacisz prowizję w zależności od miesięcznego obrotu w koszyku. To uczciwy model, w którym my zarabiamy, kiedy Ty zarabiasz - a im więcej zarabiasz, tym mniejsza prowizja ✨
Przy sprzedaży przez koszyk mniejszej niż 1 000 zł miesięcznie, pobieramy opłatę minimalną 29 zł netto.
Stałą opłatę rozpoczynamy pobierać od pierwszej sprzedaży i w kolejnych miesiącach, jeśli przychód nie przekroczył 1000 zł.
Prowizja nie obejmuje stawek operatora płatności Stripe - płacisz je osobno (średnio 1.5% + 1zł)
Z nielicznymi wyjątkami, bez względu na Twoje obroty - możesz korzystać ze wszystkich funkcji dostępnych w ramach EasyCart oraz z naszego wyjątkowego wsparcia klienta
Easy to cały ekosystem usług i narzędzi działających w perfekcyjnej harmonii. Stworzyliśmy je po to, aby zdjąć Ci z głowy wszystkie kwestie sprzedaży, billingu czy obsługi klienta - ale też po to, abyś zarabiał/a znacznie więcej, ciągle optymalizując konwersje!
Większość dodatkowych usług włączysz bezpośrednio w koszyku, w odpowiednim momencie.
Aby założyć konto w EasyCart, należy dodać pierwszy produkt, a następnie opublikować koszyk i połączyć się z kontem Stripe. Konto zostanie założone automatycznie.
Przede wszystkim, musisz zadbać o to, aby Twoja strona zgłoszona do Stripe spełniała jego standardy, oraz standardy P24. Nie możemy pośredniczyć ani reprezentować Cię w relacji z tymi podmiotami i jesteś za nią wyłącznie odpowiedzialny/a, a w celu zachowania zgodności upewnij się, że masz dobrze przygotowaną stopkę na stronie, w której znajdują się linki do regulaminów, polityki prywatności i dane adresowe Twojej firmy, oraz że na stronie zgłoszonej do Stripe jest przedstawiona oferta wraz z ceną. Stopkę możesz także wygenerować z pomocą EasyLegal.
Tak. Można powiedzieć, że EasyCart jest "nakładką" na Stripe, która daje Ci możliwość wygodnej sprzedaży w Polsce a także szereg dodatkowych funkcji.
Tak! EasyCart nie "dotyka" żadnych wrażliwych danych transakcyjnych klientów. Przez nasz system w ogóle nie przechodzą np. dane kart. Jest to procesowane bezpośrednio przez Stripe, który jest najbardziej bezpieczną i zaawansowaną infrastrukturą płatności na świecie. Więcej o zabezpieczeniach przeczytasz tutaj.
Tak. Wszyscy klienci znajdują się na Twoim koncie Stripe. To oznacza, że nawet jeśli zechcesz zrezygnować z EasyCart, możesz bez problemu przejść na innego dostawcę lub stworzyć własną integrację.
Z naszych ostrożnych danych. Przeprocesowaliśmy już kilka tysięcy operacji z wykorzystaniem koszyka, z czego na około 500 operacjach przeprowadziliśmy A/B testy z naszym dotychczasowym rozwiązaniem. Konwersja wzrosła z poziomu 3,6% do 5,7%. Co ciekawe, poprzedni koszyk był całkiem dobrze zoptymalizowany, więc w większości przypadków możesz liczyć na jeszcze większe wzrosty. Przy naszym obrocie w koszyku, koszt EasyCart zwrócił się ponad 10x! Wzrost konwersji o około 40%-60% to także prognozy wynikające zbadań UX i konkretnych usprawnień procesu zakupowego, które wdrażamy, porównując do podobnych rozwiązań za granicą.
Jeśli tylko testujesz nasz koszyk, lub z jego pomocą oferujesz darmowe produkty - korzystanie jest bezpłatne.
Jeśli sprzedajesz już produkty dla klientów (Twoja łączna sprzedaż przekroczy 100 zł), od tego miesiąca naliczamy opłaty w postaci prowizji zależnej od obrotów w koszyku.
Prowizja jest obliczana zgodnie z wzorem z cennika i jest to kwota netto. Jeśli przykładowo, w miesiącu osiągniesz sprzedaż 15000 zł naliczymy dla całej tej kwoty najniższą stawkę prowizji 0.95%. Oznacza to należność 142,50 zł netto, którą opłacisz przez link do koszyka, który Ci prześlemy. Kolejne płatności, za Twoją zgodą, możemy pobierać automatycznie.
Jeśli korzystasz z naszych dodatkowych usług, takich jak billing czy natywne integracje z serwisami, które procesują faktury, doliczamy to do faktury za nasze usługi zgodnie z ustaleniami. Dodatkowo, jeśli utrzymujemy dla Ciebie automatyzacje, również doliczamy to do faktury.
Pracujemy nad tym. Prowizja Stripe jest wysoka ze względu na drogie karty płatnicze jak AMEX w USA. Jeśli uda nam się wskoczyć na odpowiedni wolumen obrotów (liczony od wszystkich sprzedających), będziemy negocjować obniżenie prowizji Stripe, co na indywidualnych kontach jest praktycznie niemożliwe. Spróbujemy też przejść na model gdzie prowizja będzie uzależniona od opłat na kartach (w Polsce i UE są bardzo niskie).
Jak najbardziej. Możemy pomóc Ci z całą ścieżką po zakupie, włącznie z wystawieniem faktur w popularnych polskich systemach. Jeśli jednak nie korzystasz z naszego billingu, jesteś odpowiedzialny/a za zwroty, korekty etc.
Tak. Z tym, że dla naszych klientów przygotowaliśmy zwolnienie z pierwszych przeprocesowanych 25.000 zł, jak również negocjujemy ze Stripe specjalne warunki i obniżenie prowizji, które normalnie nie byłoby możliwe (poza EasyCart). Prowizja Stripe to średnio 1.4% + 1zł dla kart i 1.9% + 1zł dla Przelewy24 i BLIK.
Tak! Dołączając do EasyCart nie ryzykujesz braku niezależności. Wszystkie Twoje ustawienia, produkty oraz klienci i subskrypcje są na Twoim koncie Stripe, co oznacza że możesz przełączyć się na dowolne inne rozwiązanie, lub napisać własne bez utraty ani jednego klienta czy subskrypcji.
Zarówno my jak i Stripe chcemy tworzyć najlepsze na świecie rozwiązania płatności. Nie będą to nigdy rozwiązania najtańsze. Jeśli spróbujesz, jak to działa, zorientujesz się, że wydatki szybko zostaną zrekompensowane przez zwiększenie konwersji i zadowolenia klientów, którzy wracają. Wiemy, że w Polsce można płacić < 1%. Sami płaciliśmy prowizję 0.45%. Jednak ilość problemów z polskimi operatorami sprawiła, że teraz z uśmiechem płacimy więcej. Jeśli jeszcze ich nie doświadczyłeś - to kwestia czasu. W naszym przypadku ta nauczka była warta więcej niż dożywotnia podwyżka prowizji.
Jeśli korzystasz z naszego billingu, my wystawiamy faktury w Twoim imieniu, znajdują się na nich dane Twojej firmy. Musisz posiadać własną firmę aby korzystać z EasyCart. Poza wystawianiem faktur, obsługujemy Twoich klientów w tym zakresie, wykonujemy korekty, zmiany danych, zwroty. Koszt to 2zł od wystawionego dokumentu. Możemy też połączyć Cię z jednym z wystawcą faktur, jak inFakt, wFirma, iFirma, Fakturownia. Koszt utrzymania integracji to 50 zł miesięcznie.
Wspieramy wszystkie nowoczesne formy płatności - szybkie przelewy przez Przelewy24 (włączone od ręki, bez umowy i formalności!), BLIK, płatności kartami, Apple Pay, Google Pay. Za jakiś czas planujemy wsparcie wielu języków i natywne opcje płatności danych krajów.
Nieograniczoną ilość. Zarówno produktów jak i subskrypcji. Wszystko definiujesz w panelu Stripe, a po dodaniu produktu link do EasyCart jest gotowy!
Z wszystkimi dostępnymi na rynku, które mają dostępne API. Możliwości są praktycznie nieograniczone. Do większości narzędzi mamy gotowe integracje. W przeciwnym przypadku, przygotujemy dla Ciebie indywidualny scenariusz.
W tym momencie nie mamy pełnego wsparcia dla produktów fizycznych, w tym sensie, że nie posiadamy wbudowanych integracji z firmami kurierskimi ani możliwości dodania do koszyka więcej niż jednego produktu oraz zarządzania ilością produktów. Jednak możesz w koszyku dodać pola adresowe oraz pole na numer telefonu, więcej szczegółów na ten temat zawiera ten artykuł pomocy. Po dodaniu pól adresowych można stworzyć automatyzację która połączy się np. z API furgonetka.pl do wysyłek, pomocny może być ten artykuł. Możemy też przygotować taką automatyzację dla Ciebie.
Jeszcze nie. Planujemy taką funkcję jeszcze w 2022, na ten moment interfejs koszyka jest wyłącznie po polsku i obsługujemy tylko PLN jako walutę.
Tak, na razie w zakresie sprzedaży produktów cyfrowych jak kursy, ebooki, licencje, narzędzia. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami!
EasyCart działa jak nakładka na system płatności, z którego obecnie korzystasz. To oznacza, że nie mamy wpływu ani nawet nie możemy być stroną w relacji z procesorem płatności (jak Stripe, Blik, P24) z którego korzystasz. Nie możemy pośredniczyć ani reprezentować Cię w relacji z tymi podmiotami i jesteś za nią wyłącznie odpowiedzialny/a. W porozumieniu m.in z P24 przygotowaliśmy EasyLegal, który może pomóc Ci zachować zgodność i uniknąć blokad, jednak musisz wiedzieć, że nie możemy wziąć za nie odpowiedzialności.
Pracujemy jednak nad rozwiązaniem, które znacznie zwiększy bezpieczeństwo Twojego koszyka - możliwością podłączenia wielu dostawców płatności pod spodem i przełączanie ich w miarę potrzeby (np. w przypadku blokady, przerwy technicznej, lub po prostu jeśli wynegocjujesz gdzieś lepszą prowizję. W jednym koszyku będzie można też łączyć wiele metod płatności np. subskrypcje procesować przez Stripe, a płatności one time przez P24 z niższą prowizją.
Tworzymy wiele narzędzi, które wspierają twórców w szybkim przygotowaniu oferty, wystawieniu landing page'a, spełnieniu wymogów formalnych (cookies, regulaminy) a także zapewnieniu obsługi transakcyjnej i wsparciu procesu sprzedażowego. Realizujemy to w ramach idei marki easy_ która wiele narzędzi dostarcza bezpłatnie po to, aby twórcy i sprzedawcy mogli jeszcze lepiej promować swoje produkty i usługi. Jeśli skorzystają z naszego koszyka, dostarczają też wartość biznesową nam, oddając nam mały procent prowizji. Wierzymy, że bezpłatne lub bardzo tanie narzędzia dodatkowe (również generują one operacje i koszty) będą dźwignią, która pozwoli nam dotrzeć do jeszcze większej liczby sprzedawców.
Minimalna opłata 29 zł jest pobierana od kont, które rozpoczęły już sprzedaż (wyszły z fazy testowania koszyka) ale nie osiągają miesięcznych przychodów wyższych niż 1000 zł. Wprowadzamy ją dlatego, że mimo, że konto nie generuje sprzedaży, generuje szereg kosztów po naszej stronie. Pracujemy obecnie z dostawcami płatności, którzy pobierają od nas opłaty, na przykład w procesie AML (weryfikacja sprzedawcy) czy za utrzymanie kont (Stripe connect). Dochodzą do tego koszty związane z aktywnością użytkowników na tym koncie - mimo, że w tym miesiącu np. sprzedawca nie ma sprzedaży, w ubiegłym mógł sprzedać 100 ebooków, które hostowane są na naszych serwerach, klienci nadal je pobirerają i generują operacje na platformie. Ci sami klienci piszą też z naszym supportem, pobierają wygenerowane dokumenty jak potwierdzenia zakupu czy faktury, wnioskują o zwroty czy korekty. To wszystko sprawia, że mimo braku aktywnej sprzedaży, cała platforma działa i jest w gotowości aby obsłużyć Twój ruch. W rzeczywistości, ta niewielka opłata nie pokrywa nawet samych policzalnych kosztów.
Sprzedający, którzy korzystają z pierwszego cennika (i prowizji 1%), będą mogli zdecydować, czy pozostają na starych warunkach, czy przechodzą na nowe - mamy pełną świadomość, że sprzedawcy kalkulują swój model biznesowy w oparciu o warunki, na jakich przystępują do naszej współpracy i jesteśmy gotowi to uszanować. Wszyscy sprzedawcy, krórzy byli na kwocie 2% są przenoszeni na nowy cennik. Jednocześnie, dla wszystkich kont, które sprzedają za mniej niż 1000 zł miesięcznie, włączamy opłatę minimalną 29 zł, która wynika między innymi z przejścia EasyCart na nowe warunki u dostawców płatności, w których utrzymanie każdego z kont generuje dla nas koszt miesięczny.
Tak, oto odpowiedź Stripe w tym zakresie:
We're typically able to offer volume discounts to Poland based businesses consistently processing net 250k PLN / month or more. In order to run our full analysis, we require 2-3 months of consistent processing above this threshold before we're able to offer any potential pricing discounts.Our pricing is largely driven by our underlying costs for processing your transactions which, as you can imagine, varies quite a bit from user to user. These costs are highly contingent on the business itself and the customer profile. Having lots of American Express, international and corporate customers will cause the rate to skew higher; having mainly domestic debit cards will keep the rate low. We typically require users to exceed 250k PLN/ month in net processing, so we can best understand the underlying costs associated with processing your transactions as you scale. Kindly keep in mind that while processing above this threshold is a requirement, it doesn't guarantee a repricing de facto.Since this is the case, I would suggest that you reach out to us once you've exceeded this threshold for 2-3 consecutive months for a pricing review of your account.Thanks again for reaching out about this, and please let me know if you have any more questions.