⚠️ UWAGA! Obecny cennik 2% od transakcji obowiązuje do końca września. Z dniem 1.10 wprowadzamy nowy cennik

Ile kosztuje easycart?

Cennik koszyka i usług

Z easycart możesz korzystać za darmo do momentu pierwszej sprzedaży. Kolejno, płacisz prowizję w zależności od miesięcznego obrotu w koszyku. To uczciwy model, w którym my zarabiamy, kiedy Ty zarabiasz - a im więcej zarabiasz, tym mniejsza prowizja ✨

Przedsiębiorca
%0.95
od sumy przeprocesowanych
transakcji w danym miesiącu
Ta stawka obowiązuje od obrotów w koszyku większych niż 10 000 zł miesięcznie.
Po przekroczeniu kwoty 10000 zł 0.95% jest liczone od całego obrotu a nie tylko nadwyżki.
Poboczny projekt
%1.95
od sumy przeprocesowanych
transakcji w danym miesiącu
Ta stawka obowiązuje dla obrotów w koszyku od 5000 zł do 10000 zł miesięcznie.
Po przekroczeniu kwoty 5000 zł 1.95% jest liczone od całego obrotu a nie tylko nadwyżki.
Starter
%2.95
od sumy przeprocesowanych
transakcji w danym miesiącu
Ta stawka obowiązuje dla obrotów w koszyku od 1000 zł do 5000 zł miesięcznie.
Po przekroczeniu kwoty 1000 zł 2.95% jest liczone od całego obrotu a nie tylko nadwyżki.

Przy sprzedaży przez koszyk mniejszej niż 1000 zł miesięcznie, pobieramy opłatę minimalną 29 zł netto
Prowizja nie obejmuje stawek operatora płatności Stripe - płacisz je osobno (średnio 1.5% + 1zł)

business

Specjalne warunki dla agencji i firm procesujących > 50.000 zł

Jeśli procesujesz duże kwoty, lub oferujesz usługi (np. projektowanie www) i chcesz ułatwić klientom ich opłacenie lub uruchomić dla nich subskrypcję (np. usługi SEO) - odezwij się do nas.
brush

Plan 5% dla twórców bez działalności

Chcesz sprzedawać swoje produkty, ale nie masz jeszcze działalności? Możesz sprzedawać w naszym modelu wydawniczym. Obsługujemy produkty takie jak kursy, ebooki, oprogramowanie czy inne licencje. Jeśli chcesz sprzedawać bez firmy - skontaktuj się z nami.

Dostępne funkcje

Z nielicznymi wyjątkami, bez względu na Twoje obroty - możesz korzystać ze wszystkich funkcji dostępnych w ramach EasyCart oraz z naszego wyjątkowego wsparcia klienta

Powyżej 10.000 / mc
5.000 - 10.000 / mc
1.000 - 5.000 / mc
Stawki prowizji
0.95 %
1.95 %
2.95 %
25000zł zwolnione z prowizji Stripe
Prześlemy Ci kod, który zwolni kolejne 25k zł z prowizji Stripe do 0% (nawet dla istniejących kont)
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Liczba koszyków
Możesz tworzyć nieograniczoną liczbę produktów i sprzedawać je w ramach jednego konta.
help_outline
Nieograniczona ∞
Nieograniczona ∞
Nieograniczona ∞
Wbudowane integracje
Natywne integracje obejmują narzędzia do wystawiania faktur, narzędzia mailowe i wiele więcej!
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Subskrypcje i płatności one-time
W ramach subskrypcji możesz uruchamiać też okresy próbne, możesz w jednym koszyku łączyć zakupy one-time i subskrypcje.
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Blik natywny
Integrujemy Blik bezpośrednio w koszyku - czyli wygodniej i szybciej niż kiedykolwiek!
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Blik recurring (subskrypcje)
Jako pierwsi w Polsce oferujemy święty Graal płatności subskrypcyjnych - abonament przez Blik!
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Apple Pay i Google Pay
Nowoczesne metody płatności oferujące świetny UX na urządzeniach mobilnych ale też w Safari i Chrome zapewniają szybkie zakupy.
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Przelewy24
Szybkie przelewy w ramach wszystkich wspieranych w Polsce banków.
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Dane do faktur z rejestrów
Automatycznie pobierzemy dane z odpowiedniego rejestru po podaniu numeru NIP co znacznie ułatwia transakcję.
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Wysyłka maili transakcyjnych
Wysyłamy do Twoich klientów maile - po zakupie, z przypomnieniem o nadchodzącej płatności czy w ramach odzyskiwani koszyków. Ich rewelacyjna dostarczalność to 99,99%.
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Odzyskiwanie subskrypcji
W przypadku braku środków lub problemem z pobraniem ich z karty automatycznie przedłużamy subskrypcję i ratujemy transakcję mailowo. Podobnie w przypadku zakończenia ważności karty.
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Zakupy 1-click z całej sieci Easy
Każdy klient (nawet innego merchanta) dokona u Ciebie transakcji 1 kliknięciem, w wygodny sposób korzystając z zapamiętanych danych.
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Login wall
Możesz łatwo zablokować swoje strony naszym loginem - nie wpuścimy na nie osób, które nie mają Twojego produktu lub aktywnej subskrypcji. Możesz zrezygnować z back-endu i baz danych!
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Hosting plików cyfrowych
Będziemy hostować Twoje pliki, które po zakupie ma otrzymać klient. Mogą to być pliki PDF, zip a nawet wideo i inne! Niektóre formaty wspieramy dedykowanym Playerem dla klienta.
help_outline
do 100MB / plik
do 100MB / plik
do 100MB / plik
Promocje i kody rabatowe
Najbardziej zaawansowany system kodów na rynku - z kodami jednorazowymi, lifetime, % lub kwotowymi, a nawet dla konkretnej liczby użyć lub użytkowników po mailu!
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Zakupy z polecenia i partnerzy
Twoi partnerzy mogą przekierowywać klientów na Twój koszyk a Ty przyznasz im zadeklarowaną prowizję - jeśli mają konto Stripe płatność podzielona automatycznie przekaże im środki
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Wiele opcji udostępniania
Możesz pobrać kod QR koszyka, link, umieścić go w Social media, przesłać w wiadomości i wiele więcej!
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Webhooki i customowe integracje
Informacje o każdej transakcji otrzymasz na Webhook, dzięki czemu dane łatwo przekażesz np. do Hubspot, Pipedrive i tysiąca innych aplikacji!
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Raty i płatności odroczone
Płatności odroczone (pay later) oraz raty, na które klient może rozłożyć płatność.
help_outline
wkrótce
close
close
Zakup na prezent i do firmy
Możliwość zakupu w prezencie a także dla pracowników - po zakupie możliwość przypisania licencji do obdarowanych osób. W ten sposób można też kupować subskrypcje!
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Ochrona treści z NFT
Możliwość przyznania specjalnych zniżek gdy ktoś posiada token wymienny lub niewymienny, oraz ochrony treści przez Login Wall dla osób posiadających token.
help_outline
wkrótce
wkrótce
wkrótce
Wbudowane automatyzację
Szereg warunków które możesz ustawić w koszyku, na przykład: po zakupie zapisz do listy X w ramach MailerLite
help_outline
wkrótce
wkrótce
wkrótce
Up-selle i cross-selle
Możliwość odsprzedaży kolejnych produktów w unikalny sposób - 1 kliknięciem po transakcji.
help_outline
wkrótce
wkrótce
wkrótce
Nasz wyjątkowy support
Konsultanci i wdrożeniowcy, oraz kanał Slack, gdzie masz dostęp do całego naszego zespołu - jesteśmy dla Ciebie dostępni praktycznie non stop!
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Dopasowanie wyglądu i whitelabel
Możliwość zmiany kolorów koszyka a także wgrania logo, które pojawi się na stronach podziękowania, mailach i fakturach.
help_outline
checkcell
checkcell
checkcell
Payment balancer
Możliwość podpięcia dowolnego operatora płatności a nawet wielu operatorów i ich przepinania bez przerw w działaniu koszyka - np. do przelewów możesz użyć dostawcy gdzie masz lepszą prowizję, a w razie awarii szybko przepiąć się na innego. Koszyk działa cały czas bez żadnych przerw!
help_outline
planowane
planowane
planowane
Opublikuj pierwszy koszyk aby zacząć i założyć konto →
military_tech

EasyCart to nie bramka płatności - to cała platforma sprzedaży!

Mamy mnóstwo funkcji, które pozwalają Ci prowadzić sprzedaż na autopilocie. Obsesyjnie A/B testujemy nowe funkcje i wprowadzamy dla wszystkich te z nich, które zwiększają konwersję. Za marginalną prowizję dostajesz system transakcyjny, obsługi klienta, billingu, ale też... ratowania koszyków, upselle, zbierania recenzji, player mediów itd. To tak, jakbyś zlecał/a development, optymalizację i obsługę zakupów.

Dodatkowe funkcje i usługi 🪄

Easy to cały ekosystem usług i narzędzi działających w perfekcyjnej harmonii. Stworzyliśmy je po to, aby zdjąć Ci z głowy wszystkie kwestie sprzedaży, billingu czy obsługi klienta - ale też po to, abyś zarabiał/a znacznie więcej, ciągle optymalizując konwersje!

Większość dodatkowych usług włączysz bezpośrednio w koszyku, w odpowiednim momencie.

Usługa lub narzędzie
Koszt
EasyBilling - wystawianie faktur w Twoim imieniu, obsługa billingowa klientów (zwroty, korekty itd)
Usługę włączysz bezpośrednio w panelu, w ustawieniach. Na bieżąco będziemy wystawiać dla Ciebie faktury i obsługiwać klientów. Na koniec miesiąca pobierzesz plik JPK do zaimportowania ze sprzedażą b2b oraz zestawienie transakcji b2c z łączną kwotą do wprowadzenia przez księgowość.
help_outline
2 zł / dokument
Ratowanie koszyków - przez email, telefon a nawet kampanie remarketingowe
Nasz wyjątkowy moduł ratowania koszyków korzysta z rosnącej bazy dziesiątek tysięcy klientów, którzy mają zapamiętane dane w naszej sieci. Dzięki temu, możemy skontaktować się z nimi nawet, jeśli nie wypełnili żadnych pól w Twoim koszyku! Robimy to z pomocą maili, telefonicznie a nawet uruchamiając płatne kampanie na naszym koncie, za które nie płacisz a jedynie dzielimy się zyskiem!
help_outline
10% od odzyskanej kwoty
Proactively exploit resource-leveling intellectual capital through user friendly imperatives.
EasyLove - automatyczne zbieranie opinii i generowanie ściany miłości Twoich produktów
Pomożemy Ci automatycznie zbierać recenzje tekstowe a nawet wideo do Twoich produktów! Następnie, możesz z nich wygenerować ścianę miłości do zamieszczenia na stronie a nawet wyświetlać w koszyku aby zwiększać konwersje nawet o +270%!
help_outline
Bezpłatne do odwołania!
Proactively exploit resource-leveling intellectual capital through user friendly imperatives.
EasyLMS - oparta o Webflow zaawansowana platforma do sprzedaży i utrzymania kursów wideo
EasyLMS łączy się z EasyCart oraz usługą EasyJSON po to aby pozwalać Twoim użytkownikom na zakupy lub odbieranie kursów a następnie przesyłanie danych. Całym systemem można zarządzać z prostego arkusza kalkulacyjnego a wygląd możesz dostosować w dowolny sposób. Hosting SSL i inne usługi zapewnia Webflow!
help_outline
Bezpłatne do odwołania!
Proactively exploit resource-leveling intellectual capital through user friendly imperatives.
EasyLegal - automatyczne generowanie regulaminu oraz polityki prywatności Twoich produktów
Momentalnie wygenerujesz regulamin i politykę prywatności a nawet całą stopkę, którą możesz umieścić na swoim landing page'u. Każdy produkt tego wymaga a w razie braku prawidłowych dokumentów narażasz się na zawieszenie płatności i kary. Nasza usługa oszczędzi Ci średnio 1500 zł wydanych na te dokumenty per produkt.
help_outline
Bezpłatne do odwołania!
Proactively exploit resource-leveling intellectual capital through user friendly imperatives.
EasyCookie - możliwość wygenerowania widgetu zapewniającego zgodność z cookie
Prawidłowe informowanie o ciasteczkach to wymóg, który coraz częściej egzekwowany jest w stosunku do twórców, a jego zaniedbanie może oznaczać karę do 4% rocznych obrotów! Specjalny popup cookies wygenerujesz w 3 minuty dzięki naszej usłudze
help_outline
Bezpłatne do odwołania!
Proactively exploit resource-leveling intellectual capital through user friendly imperatives.
EasyTimer - automatyczny licznik czasu do zakończenia promocji do maila lub na stronę
Licznik zamieszczony w mailach o wygasającej promocji lub na stronie potrafi poprawić konwersję nawet o kilkaset procent! Z EasyTimer wygenerujesz go w kilka chwil, lub nawet automatycznie, przy zakładaniu promocji w koszyku!
help_outline
Bezpłatne do odwołania!
Proactively exploit resource-leveling intellectual capital through user friendly imperatives.
EasyFAQ - możliwość wygenerowania sekcji z pytaniami i odpowiedziami na temat produktu
Dodanie sekcji z najczęściej zadawanymi pytaniami zwiększa konwersję, ponieważ klienci nie muszą tworzyć zapytań na support. Dodatkowo, oszczędza Ci czas na odpowiadanie na popularne pytania! Taką sekcję wygenerujesz z gotowych szablonów w kilka minut.
help_outline
Bezpłatne do odwołania!
Proactively exploit resource-leveling intellectual capital through user friendly imperatives.
EasyBanner - możliwość wygenerowania kreacji graficznych do reklam dla Twoich produktów
Na podstawie danych produktów, lub dostarczonych przez Ciebie, automatycznie wygenerujemy grafiki w różnych rozmiarach, na przykład na potrzeby bannerów Google Ads czy Facebook, posty na Instagrama, certyfikaty i wiele, wiele więcej!
help_outline
Już wkrótce - bezpłatnie!
Proactively exploit resource-leveling intellectual capital through user friendly imperatives.
EasyPlayer - możliwość hostowania kursów wideo, podcastów i innych plików dla kupujących
Hostowany player wideo oraz audio, który po zakupie umożliwi odtwarzanie klientom Twojego kursu czy podcastu
help_outline
Już wkrótce - bezpłatnie!
Proactively exploit resource-leveling intellectual capital through user friendly imperatives.
EasyLegal Service - tworzenie umów, audyt RODO czy niestandardowe regulaminy promocji
Usługi prawne jednej z najlepszych kancelarii prawnych w Polsce, która specjalizuje się w pomocy twórcom, internetowym projektom i e-commerce
help_outline
Płatne zgodnie z cennikiem usługi
Proactively exploit resource-leveling intellectual capital through user friendly imperatives.
EasyAds - możliwość automatycznej promocji Twoich produktów zgodnie z budżetem reklamowym
Reklamy Twoich produktów tworzone i rozwijane przez jedną z najlepszych w Polsce agencji performance. Wystarczy jedno kliknięcie i określenie budżetu.
help_outline
Już wkrótce!
Proactively exploit resource-leveling intellectual capital through user friendly imperatives.
EasyTax - usługa pełnej księgowości, aby zdjąć Ci z głowy wszelkie rozliczenia
Pełna obsługa księgowa jednego z najlepszych w Polsce biur rachunkowych, które specjalizuje się w projektach internetowych, cyfrowych produktach i e-commerce.
help_outline
Już wkrótce!
Proactively exploit resource-leveling intellectual capital through user friendly imperatives.
EasyJSON - usługa zapisywania i odczytu danych użytkowników do naszego systemu
Możesz wykorzystać nasz back-end do przechowywania danych użytkowników. Przykładowo, możesz łatwo zapisać właściwość użytkownika taką jak ukończenie X lekcji kursu a następnie na tej podstawie wystawiać certyfikat.
help_outline
99 zł / miesiąc
Proactively exploit resource-leveling intellectual capital through user friendly imperatives.
percent

Dlaczego model prowizyjny, a nie stała, miesięczna opłata?

Po pierwsze, to model, który najlepiej adresuje relację opłat do kosztów. Na nasze koszty składają się poza wytworzeniem oprogramowania, jego utrzymanie. Każda z akcji (taka jak zakup czy odnowienie) jest przeliczona na koszt operacji, serwerowy, wsparcia. W praktyce najczęściej jest tak, że im większe obroty na koszyku sprzedawcy, tym więcej takich akcji jest do wykonania. Przy opłatach stałych, plany na ogół muszą być ułożone tak, że mniejsi sprzedawcy biorą na siebie część kosztów tych większych. Przy prowizji, nie ma to miejsca - to najbardziej uczciwy model.

Po drugie, sprawia on, że Twoje i nasze cele są zbieżne. Po prostu - jeśli Ty zarabiasz, my zarabiamy. To determinuje nasze wartości i wynikają z tego kampanie promocyjne, które prowadzimy dla sprzedających w naszych social media, serwis z najlepszymi ofertami i promocjami i wiele więcej. Przy stałej opłacie brakuje bezpośredniej motywacji, aby pomagać klientom sprzedawać - my ją mamy. Jeśli zarobisz więcej, my zarobimy więcej. Gramy w jednej drużynie!

Najczęściej zadawane pytania

Jak założyć konto w EasyCart?

Aby założyć konto w EasyCart, należy dodać pierwszy produkt, a następnie opublikować koszyk i połączyć się z kontem Stripe. Konto zostanie założone automatycznie.

Jakie jeszcze warunki muszę spełnić?

Przede wszystkim, musisz zadbać o to, aby Twoja strona zgłoszona do Stripe spełniała jego standardy, oraz standardy P24. Nie możemy pośredniczyć ani reprezentować Cię w relacji z tymi podmiotami i jesteś za nią wyłącznie odpowiedzialny/a, a w celu zachowania zgodności upewnij się, że masz dobrze przygotowaną stopkę na stronie, w której znajdują się linki do regulaminów, polityki prywatności i dane adresowe Twojej firmy, oraz że na stronie zgłoszonej do Stripe jest przedstawiona oferta wraz z ceną. Stopkę możesz także wygenerować z pomocą EasyLegal.

Czy muszę mieć swoje konto Stripe?

Tak. Można powiedzieć, że EasyCart jest "nakładką" na Stripe, która daje Ci możliwość wygodnej sprzedaży w Polsce a także szereg dodatkowych funkcji.

Czy to bezpieczne?

Tak! EasyCart nie "dotyka" żadnych wrażliwych danych transakcyjnych klientów. Przez nasz system w ogóle nie przechodzą np. dane kart. Jest to procesowane bezpośrednio przez Stripe, który jest najbardziej bezpieczną i zaawansowaną infrastrukturą płatności na świecie. Więcej o zabezpieczeniach przeczytasz tutaj.

Czy mam dostęp do swoich klientów?

Tak. Wszyscy klienci znajdują się na Twoim koncie Stripe. To oznacza, że nawet jeśli zechcesz zrezygnować z EasyCart, możesz bez problemu przejść na innego dostawcę lub stworzyć własną integrację.

Skąd wzięliście to 60% wzrostu konwersji?

Z naszych ostrożnych danych. Przeprocesowaliśmy już kilka tysięcy operacji z wykorzystaniem koszyka, z czego na około 500 operacjach przeprowadziliśmy A/B testy z naszym dotychczasowym rozwiązaniem. Konwersja wzrosła z poziomu 3,6% do 5,7%. Co ciekawe, poprzedni koszyk był całkiem dobrze zoptymalizowany, więc w większości przypadków możesz liczyć na jeszcze większe wzrosty. Przy naszym obrocie w koszyku, koszt EasyCart zwrócił się ponad 10x! Wzrost konwersji o około 40%-60% to także prognozy wynikające zbadań UX i konkretnych usprawnień procesu zakupowego, które wdrażamy, porównując do podobnych rozwiązań za granicą.

Jak rozliczana jest prowizja?

Jeśli tylko testujesz nasz koszyk, lub z jego pomocą oferujesz darmowe produkty - korzystanie jest bezpłatne.

Jeśli sprzedajesz już produkty dla klientów (Twoja łączna sprzedaż przekroczy 100 zł), od tego miesiąca naliczamy opłaty w postaci prowizji zależnej od obrotów w koszyku.

Prowizja jest obliczana zgodnie z wzorem z cennika i jest to kwota netto. Jeśli przykładowo, w miesiącu osiągniesz sprzedaż 15000 zł naliczymy dla całej tej kwoty najniższą stawkę prowizji 0.95%. Oznacza to należność 142,50 zł netto, którą opłacisz przez link do koszyka, który Ci prześlemy. Kolejne płatności, za Twoją zgodą, możemy pobierać automatycznie.

Jeśli korzystasz z naszych dodatkowych usług, takich jak billing czy natywne integracje z serwisami, które procesują faktury, doliczamy to do faktury za nasze usługi zgodnie z ustaleniami. Dodatkowo, jeśli utrzymujemy dla Ciebie automatyzacje, również doliczamy to do faktury.

Czy da się obniżyć prowizję?

Pracujemy nad tym. Prowizja Stripe jest wysoka ze względu na drogie karty płatnicze jak AMEX w USA. Jeśli uda nam się wskoczyć na odpowiedni wolumen obrotów (liczony od wszystkich sprzedających), będziemy negocjować obniżenie prowizji Stripe, co na indywidualnych kontach jest praktycznie niemożliwe. Spróbujemy też przejść na model gdzie prowizja będzie uzależniona od opłat na kartach (w Polsce i UE są bardzo niskie).

Czy mogę zintegrować się np. z iFirma?

Jak najbardziej. Możemy pomóc Ci z całą ścieżką po zakupie, włącznie z wystawieniem faktur w popularnych polskich systemach. Jeśli jednak nie korzystasz z naszego billingu, jesteś odpowiedzialny/a za zwroty, korekty etc.

Czy muszę płacić dodatkowo prowizję Stripe?

Tak. Z tym, że dla naszych klientów przygotowaliśmy zwolnienie z pierwszych przeprocesowanych 25.000 zł, jak również negocjujemy ze Stripe specjalne warunki i obniżenie prowizji, które normalnie nie byłoby możliwe (poza EasyCart). Prowizja Stripe to średnio 1.4% + 1zł dla kart i 1.9% + 1zł dla Przelewy24 i BLIK.

Czy mogę zrezygnować w dowolnej chwili?

Tak! Dołączając do EasyCart nie ryzykujesz braku niezależności. Wszystkie Twoje ustawienia, produkty oraz klienci i subskrypcje są na Twoim koncie Stripe, co oznacza że możesz przełączyć się na dowolne inne rozwiązanie, lub napisać własne bez utraty ani jednego klienta czy subskrypcji.

Dlaczego to tyle kosztuje?

Zarówno my jak i Stripe chcemy tworzyć najlepsze na świecie rozwiązania płatności. Nie będą to nigdy rozwiązania najtańsze. Jeśli spróbujesz, jak to działa, zorientujesz się, że wydatki szybko zostaną zrekompensowane przez zwiększenie konwersji i zadowolenia klientów, którzy wracają. Wiemy, że w Polsce można płacić < 1%. Sami płaciliśmy prowizję 0.45%. Jednak ilość problemów z polskimi operatorami sprawiła, że teraz z uśmiechem płacimy więcej. Jeśli jeszcze ich nie doświadczyłeś - to kwestia czasu. W naszym przypadku ta nauczka była warta więcej niż dożywotnia podwyżka prowizji.

Kto wystawia faktury klientom?

Jeśli korzystasz z naszego billingu, my wystawiamy faktury w Twoim imieniu, znajdują się na nich dane Twojej firmy. Musisz posiadać własną firmę aby korzystać z EasyCart. Poza wystawianiem faktur, obsługujemy Twoich klientów w tym zakresie, wykonujemy korekty, zmiany danych, zwroty. Koszt to 2zł od wystawionego dokumentu. Możemy też połączyć Cię z jednym z wystawcą faktur, jak inFakt, wFirma, iFirma, Fakturownia. Koszt utrzymania integracji to 50 zł miesięcznie.

Jakie formy płatności obsługujecie?

Wspieramy wszystkie nowoczesne formy płatności - szybkie przelewy przez Przelewy24 (włączone od ręki, bez umowy i formalności!), BLIK, płatności kartami, Apple Pay, Google Pay. Za jakiś czas planujemy wsparcie wielu języków i natywne opcje płatności danych krajów.

Ile produktów mogę sprzedawać?

Nieograniczoną ilość. Zarówno produktów jak i subskrypcji. Wszystko definiujesz w panelu Stripe, a po dodaniu produktu link do EasyCart jest gotowy!

Z jakimi narzędziami możecie się zintegrować?

Z wszystkimi dostępnymi na rynku, które mają dostępne API. Możliwości są praktycznie nieograniczone. Do większości narzędzi mamy gotowe integracje. W przeciwnym przypadku, przygotujemy dla Ciebie indywidualny scenariusz.

Czy mogę sprzedawać produkty fizyczne w ramach EasyCart?

W tym momencie nie mamy pełnego wsparcia dla produktów fizycznych, w tym sensie, że nie posiadamy wbudowanych integracji z firmami kurierskimi ani możliwości dodania do koszyka więcej niż jednego produktu oraz zarządzania ilością produktów. Jednak możesz w koszyku dodać pola adresowe oraz pole na numer telefonu, więcej szczegółów na ten temat zawiera ten artykuł pomocy. Po dodaniu pól adresowych można stworzyć automatyzację która połączy się np. z API furgonetka.pl do wysyłek, pomocny może być ten artykuł. Możemy też przygotować taką automatyzację dla Ciebie.

Czy obsługujecie wiele walut i języków?

Jeszcze nie. Planujemy taką funkcję jeszcze w 2022, na ten moment interfejs koszyka jest wyłącznie po polsku i obsługujemy tylko PLN jako walutę.

Czy mogę sprzedawać w EasyCart nie mając działalności?

Tak, na razie w zakresie sprzedaży produktów cyfrowych jak kursy, ebooki, licencje, narzędzia. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami!

Co jeśli płatności zostaną zablokowane?

EasyCart działa jak nakładka na system płatności, z którego obecnie korzystasz. To oznacza, że nie mamy wpływu ani nawet nie możemy być stroną w relacji z procesorem płatności (jak Stripe, Blik, P24) z którego korzystasz. Nie możemy pośredniczyć ani reprezentować Cię w relacji z tymi podmiotami i jesteś za nią wyłącznie odpowiedzialny/a. W porozumieniu m.in z P24 przygotowaliśmy EasyLegal, który może pomóc Ci zachować zgodność i uniknąć blokad, jednak musisz wiedzieć, że nie możemy wziąć za nie odpowiedzialności.

Pracujemy jednak nad rozwiązaniem, które znacznie zwiększy bezpieczeństwo Twojego koszyka - możliwością podłączenia wielu dostawców płatności pod spodem i przełączanie ich w miarę potrzeby (np. w przypadku blokady, przerwy technicznej, lub po prostu jeśli wynegocjujesz gdzieś lepszą prowizję. W jednym koszyku będzie można też łączyć wiele metod płatności np. subskrypcje procesować przez Stripe, a płatności one time przez P24 z niższą prowizją.

Jak działa ekosystem easy_

Tworzymy wiele narzędzi, które wspierają twórców w szybkim przygotowaniu oferty, wystawieniu landing page'a, spełnieniu wymogów formalnych (cookies, regulaminy) a także zapewnieniu obsługi transakcyjnej i wsparciu procesu sprzedażowego. Realizujemy to w ramach idei marki easy_ która wiele narzędzi dostarcza bezpłatnie po to, aby twórcy i sprzedawcy mogli jeszcze lepiej promować swoje produkty i usługi. Jeśli skorzystają z naszego koszyka, dostarczają też wartość biznesową nam, oddając nam mały procent prowizji. Wierzymy, że bezpłatne lub bardzo tanie narzędzia dodatkowe (również generują one operacje i koszty) będą dźwignią, która pozwoli nam dotrzeć do jeszcze większej liczby sprzedawców.

Dlaczego wprowadzacie opłatę minimalną?

Minimalna opłata 29 zł jest pobierana od kont, które rozpoczęły już sprzedaż (wyszły z fazy testowania koszyka) ale nie osiągają miesięcznych przychodów wyższych niż 1000 zł. Wprowadzamy ją dlatego, że mimo, że konto nie generuje sprzedaży, generuje szereg kosztów po naszej stronie. Pracujemy obecnie z dostawcami płatności, którzy pobierają od nas opłaty, na przykład w procesie AML (weryfikacja sprzedawcy) czy za utrzymanie kont (Stripe connect). Dochodzą do tego koszty związane z aktywnością użytkowników na tym koncie - mimo, że w tym miesiącu np. sprzedawca nie ma sprzedaży, w ubiegłym mógł sprzedać 100 ebooków, które hostowane są na naszych serwerach, klienci nadal je pobirerają i generują operacje na platformie. Ci sami klienci piszą też z naszym supportem, pobierają wygenerowane dokumenty jak potwierdzenia zakupu czy faktury, wnioskują o zwroty czy korekty. To wszystko sprawia, że mimo braku aktywnej sprzedaży, cała platforma działa i jest w gotowości aby obsłużyć Twój ruch. W rzeczywistości, ta niewielka opłata nie pokrywa nawet samych policzalnych kosztów.

Co ze sprzedawcami na starym cenniku?

Sprzedający, którzy korzystają ze starego cennika, będą mogli zdecydować, czy pozostają na starych warunkach, czy przechodzą na nowe - mamy pełną świadomość, że sprzedawcy kalkulują swój model biznesowy w oparciu o warunki, na jakich przystępują do naszej współpracy i jesteśmy gotowi to uszanować. Jednocześnie, dla wszystkich kont, które sprzedają za mniej niż 1000 zł miesięcznie, włączamy opłatę minimalną 29 zł, która wynika między innymi z przejścia EasyCart na nowe warunki u dostawców płatności, w których utrzymanie każdego z kont generuje dla nas koszt miesięczny.