Dopóki nie trafiłam na ten koszyk, nie miałam pojęcia, że kupowanie w sieci może być tak proste [...]
Oszczędzam kilka minut na każdym zakupie dzięki temu, że dane do faktur są zapamiętane, dziękuję! [...]
Stworzyliśmy koszyk, którego sami chcielibyśmy używać, jako kupujący. Przed EasyCart traciliśmy mnóstwo czasu na mozolne wypełnianie formularzy i niedostosowane do urządzeń koszyki. Czas z tym skończyć!
Zakupy jednym kliknięciem umożliwia nam zapamiętanie danych w koszyku. Dzięki temu unikniesz wypełniania zbędnych formularzy. Obsługujemy też najnowsze metody płatności, w tym BLIK.
Korzystamy z infrastruktury Stripe (przeczytaj poniżej), a EasyCart nie przetwarza ani nie zapisuje żadnych wrażliwych danych transakcji. Stripe między innymi szyfruje dane kart zaawansowanym AES-256.
Koszyk dostosowaliśmy do urządzeń mobilnych tak, aby transakcje zajmowały krócej niż minutę. Wspieramy też nowoczesne płatności Apple i Google Pay, którymi zapłacisz bez wypełniania danych.
Kupione produkty znajdziesz w jednym, intuicyjnym panelu, skąd uzyskasz do nich dostęp i pobierzesz wszystkie faktury. Masz tam także możliwość zarządzania subskrypcjami.
Skorzystaj ze specjalnych promocji, które przygotowali nasi sprzedawcy dla klientów, którzy korzystają z EasyCart. Wszystkie zniżki są dostępne na Twoim koncie, po zalogowaniu do panelu EasyCart.
Dostępne już wkrótce!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum.
Przede wszystkim, każdy z dostawców EasyCart przechodzi proces screeningu, w ramach którego weryfikujemy jego produkty i prowadzony biznes. W większości, dostawcy EasyCart to firmy, z których sami korzystamy i kupujemy u nich produkty i subskrypcje.
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo Twoich danych transakcyjnych, polegamy na najlepszym back-endzie płatności na Świecie - Stripe, który wykorzystuje AES-256 do szyfrowania danych kart płatniczych, spełniane normy m.in: PSD2 (SCA), PCI DSS Level 1, SSAE18/SOC 1 i 2.
Jeśli niewiele Ci to mówi, to najwyższe standardy bezpieczeństwa, a dane ze Stripe jeszcze nigdy nie wyciekły i nie zostały zhackowane. Dodatkowo, mimo że nie przetwarzamy żadnych wrażliwych danych transakcyjnych, EasyCart posiada SSL, z ubezpieczeniem 1.000.000 USD.
Gdyby ktoś nam powiedział - nie uwierzylibyśmy. A jednak, można stworzyć system perfekcyjnej obsługi klienta, która jest niemal natychmiastowa.
Obsługa transakcyjna i billingu to najbardziej wrażliwa sfera e-commerce. Sami wielokrotnie byliśmy sfrustrowani niskim poziomem obsługi lub brakiem pomocy w przypadku błędów transakcji.
Tutaj chodzi o nasze pieniądze, które my traktujemy bardzo poważnie. Stąd w godzinach pracy możesz liczyć na natychmiastową pomoc naszych specjalistów. A fakt, że nie są oni powiązani ze sprzedawcą znosi konflikt interesów - zawsze jesteśmy po Twojej stronie!
Potrzebujesz pomocy? Polecamy nasze FAQ, gdzie znajdziesz rozwiązania popularnych problemów. Oczywiście, możesz też skontaktować się z nami. Oto godziny, w jakich funkcjonuje nasz support (tylko dni robocze):
Kanały, którymi możesz się z nami kontaktować:
Podobnie jak Ty, sami zmagamy się na co dzień z trudnościami przy zakupach online. Chcemy raz na zawsze z tym skończyć!
Jeśli się nad tym zastanowić, nie ma żadnego powodu dla którego musimy marnować aż tyle czasu i frustracji na źle zaprojektowane procesy zakupowe. Sami kupujemy i sprzedajemy w sieci od 15 lat i chcemy zunifikować ten proces tak, aby stał się łatwy, intuicyjny i przyjemny. Wszystkie Twoje zakupy mogą być realizowane jednym kliknięciem, z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i natychmiastowym wsparciem na najwyższym poziomie. Dlatego stworzyliśmy EasyCart.
Przejdź do konkretnego produktu w panelu i zawnioskuj o zwrot w sekcji Faktury. Znajdziesz tam także informacje o polityce zwrotów danego sprzedawcy, które są także obecne w akceptowanym przez Ciebie podczas zakupu regulaminie. Jeśli polityka sprzedawcy nie mówi o zwrotach, automatycznie umożliwiamy zwrot do 14 dni po dokonaniu zakupu.
Przejdź do konkretnego produktu w panelu i w zakładce dane skontaktuj się ze sprzedającym. Oczywiście, możemy także pomóc wyjaśnić problemy z działaniem. Jeśli masz zastrzeżenia co do kontaktu ze sprzedającym, napisz do nas.
Oczywiście. Możesz zrobić to bezpośrednio w panelu, w zakładce Profil. UWAGA! Razem z Twoimi danymi usuniemy wszystkie zakupione produkty oraz subskrypcje. Prosimy wcześniej o pobranie produktów oraz faktur - nie będzie możliwe ich pobranie po usunięciu konta. Aktywne subskrypcje zostaną anulowane i utracisz dostępy. Zostaną usunięte wszystkie Twoje dane, w tym transakcyjne, przechowywane przez Stripe.
Jesteśmy w stanie pomóc. Mamy logi wszystkich wysyłek. Po pierwsze, sprawdź spam i dodaj nasz adres hello@easycart.pl do listy adresowej. Jeśli nie znajdziesz maili, napisz do nas, a wyjaśnimy przyczynę problemu.
Przejdź do konkretnego produktu w panelu i zawnioskuj o zmianę danych w sekcji Faktury. Zmiana danych zostanie zatwierdzona przez naszą obsługę i dostaniesz stosowne powiadomienie. Na ogół bez problemu zmieniamy dane, jednak może to być niemożliwe, jeśli wniosek został złożony po 5 dniu kolejnego miesiąca i dotyczy zmiany danych z osoby fizycznej na firmę.
Hasło przesłaliśmy Ci w mailu po pierwszym zakupie. Możesz je jednak zresetować na stronie logowania.
Możesz zrobić to bezpośrednio w panelu, w zakładce Profil. Jeśli nie pamiętasz hasła, po prostu zresetuj je na stronie logowania.
To proste: my oraz sprzedający od którego kupujesz dysponujemy Twoimi danymi do faktur, adresem e-mail oraz historią transakcji. Stripe dysponuje Twoimi danymi transakcyjnymi (jak dane karty kredytowej - my ich nie mamy, ani nawet sprzedawca) i zabezpiecza je w najbardziej zaawansowany sposób. Nikomu poza sprzedającym nie udostępniamy Twoich danych. Masz prawo do ich zapomnienia w każdej chwili. Politykę prywatności sprzedawcy znajdziesz w panelu produktu, nasza jest tutaj.