Wygodne zakupy na każdym urządzeniu

  • check
    Wszystkie zakupy i faktury w jednym miejscu
  • check
    Wygodne płatności jednym kliknięciem
  • check
    Atrakcyjne zniżki i promocje! (wkrótce)
star
star
star
star
star

Dopóki nie trafiłam na ten koszyk, nie miałam pojęcia, że kupowanie w sieci może być tak proste [...]

star
star
star
star
star

Oszczędzam kilka minut na każdym zakupie dzięki temu, że dane do faktur są zapamiętane, dziękuję! [...]

Dlaczego wybrać EasyCart?

Stworzyliśmy koszyk, którego sami chcielibyśmy używać, jako kupujący. Przed EasyCart traciliśmy mnóstwo czasu na mozolne wypełnianie formularzy i niedostosowane do urządzeń koszyki. Czas z tym skończyć!

thumb_up_alt

Kupuj szybciej niż kiedykolwiek

Zakupy jednym kliknięciem umożliwia nam zapamiętanie danych w koszyku. Dzięki temu unikniesz wypełniania zbędnych formularzy. Obsługujemy też najnowsze metody płatności, w tym BLIK.

credit_card

Najlepsze na świecie zabezpieczenia

Korzystamy z infrastruktury Stripe (przeczytaj poniżej), a EasyCart nie przetwarza ani nie zapisuje żadnych wrażliwych danych transakcji. Stripe między innymi szyfruje dane kart zaawansowanym AES-256.

phone_iphone

Wygodne zakupy na telefonie

Koszyk dostosowaliśmy do urządzeń mobilnych tak, aby transakcje zajmowały krócej niż minutę. Wspieramy też nowoczesne płatności Apple i Google Pay, którymi zapłacisz bez wypełniania danych.

production_quantity_limits

Wszystko w jednym miejscu

Kupione produkty znajdziesz w jednym, intuicyjnym panelu, skąd uzyskasz do nich dostęp i pobierzesz wszystkie faktury. Masz tam także możliwość zarządzania subskrypcjami.

local_offer
Zobacz wszystkie zniżki

Przede wszystkim:
Bezpieczeństwo

Przede wszystkim, każdy z dostawców EasyCart przechodzi proces screeningu, w ramach którego weryfikujemy jego produkty i prowadzony biznes. W większości, dostawcy EasyCart to firmy, z których sami korzystamy i kupujemy u nich produkty i subskrypcje.

Jeśli chodzi o bezpieczeństwo Twoich danych transakcyjnych, polegamy na najlepszym back-endzie płatności na Świecie - Stripe, który wykorzystuje AES-256 do szyfrowania danych kart płatniczych, spełniane normy m.in: PSD2 (SCA), PCI DSS Level 1, SSAE18/SOC 1 i 2.

Jeśli niewiele Ci to mówi, to najwyższe standardy bezpieczeństwa, a dane ze Stripe jeszcze nigdy nie wyciekły i nie zostały zhackowane. Dodatkowo, mimo że nie przetwarzamy żadnych wrażliwych danych transakcyjnych, EasyCart posiada SSL, z ubezpieczeniem 1.000.000 USD.

Obsługa klienta, która jest zawsze pod ręką

Gdyby ktoś nam powiedział - nie uwierzylibyśmy. A jednak, można stworzyć system perfekcyjnej obsługi klienta, która jest niemal natychmiastowa.

Obsługa transakcyjna i billingu to najbardziej wrażliwa sfera e-commerce. Sami wielokrotnie byliśmy sfrustrowani niskim poziomem obsługi lub brakiem pomocy w przypadku błędów transakcji.

Tutaj chodzi o nasze pieniądze, które my traktujemy bardzo poważnie. Stąd w godzinach pracy możesz liczyć na natychmiastową pomoc naszych specjalistów. A fakt, że nie są oni powiązani ze sprzedawcą znosi konflikt interesów - zawsze jesteśmy po Twojej stronie!

Skontaktuj się z nami

Potrzebujesz pomocy? Polecamy nasze FAQ, gdzie znajdziesz rozwiązania popularnych problemów. Oczywiście, możesz też skontaktować się z nami. Oto godziny, w jakich funkcjonuje nasz support (tylko dni robocze):

  • info
    9:00 - 17:00 - szybka pomoc wszystkimi kanałami
  • info
    Po godzinach pracy do 21:00 - 4 godziny na reakcję
  • info
    Po 21:00 - odpowiemy następnego dnia po 9:00

Kanały, którymi możesz się z nami kontaktować:

EasyCart tworzymy dla Ciebie

Podobnie jak Ty, sami zmagamy się na co dzień z trudnościami przy zakupach online. Chcemy raz na zawsze z tym skończyć!

Jeśli się nad tym zastanowić, nie ma żadnego powodu dla którego musimy marnować aż tyle czasu i frustracji na źle zaprojektowane procesy zakupowe. Sami kupujemy i sprzedajemy w sieci od 15 lat i chcemy zunifikować ten proces tak, aby stał się łatwy, intuicyjny i przyjemny. Wszystkie Twoje zakupy mogą być realizowane jednym kliknięciem, z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i natychmiastowym wsparciem na najwyższym poziomie. Dlatego stworzyliśmy EasyCart.

Grzegorz Róg
Biz & product dev/ux, CEO
Grzegorz Róg
Biz & Product dev, CEO
Adam Gospodarczyk
Full-stack dev, COO
Piotr Palarz
Full-stack dev, CTO

Najczęściej zadawane pytania

Jak otrzymać zwrot?

Przejdź do konkretnego produktu w panelu i zawnioskuj o zwrot w sekcji Faktury. Znajdziesz tam także informacje o polityce zwrotów danego sprzedawcy, które są także obecne w akceptowanym przez Ciebie podczas zakupu regulaminie. Jeśli polityka sprzedawcy nie mówi o zwrotach, automatycznie umożliwiamy zwrot do 14 dni po dokonaniu zakupu.

Co jeśli mój produkt nie działa?

Przejdź do konkretnego produktu w panelu i w zakładce dane skontaktuj się ze sprzedającym. Oczywiście, możemy także pomóc wyjaśnić problemy z działaniem. Jeśli masz zastrzeżenia co do kontaktu ze sprzedającym, napisz do nas.

Czy mogę usunąć moje dane?

Oczywiście. Możesz zrobić to bezpośrednio w panelu, w zakładce Profil. UWAGA! Razem z Twoimi danymi usuniemy wszystkie zakupione produkty oraz subskrypcje. Prosimy wcześniej o pobranie produktów oraz faktur - nie będzie możliwe ich pobranie po usunięciu konta. Aktywne subskrypcje zostaną anulowane i utracisz dostępy. Zostaną usunięte wszystkie Twoje dane, w tym transakcyjne, przechowywane przez Stripe.

Co jeśli maile do mnie nie dochodzą?

Jesteśmy w stanie pomóc. Mamy logi wszystkich wysyłek. Po pierwsze, sprawdź spam i dodaj nasz adres hello@easycart.pl do listy adresowej. Jeśli nie znajdziesz maili, napisz do nas, a wyjaśnimy przyczynę problemu.

Jak zmienić dane na fakturze?

Przejdź do konkretnego produktu w panelu i zawnioskuj o zmianę danych w sekcji Faktury. Zmiana danych zostanie zatwierdzona przez naszą obsługę i dostaniesz stosowne powiadomienie. Na ogół bez problemu zmieniamy dane, jednak może to być niemożliwe, jeśli wniosek został złożony po 5 dniu kolejnego miesiąca i dotyczy zmiany danych z osoby fizycznej na firmę.

Nie mogę się zalogować do panelu EasyCart

Hasło przesłaliśmy Ci w mailu po pierwszym zakupie. Możesz je jednak zresetować na stronie logowania.

Jak zmienić hasło do panelu EasyCart?

Możesz zrobić to bezpośrednio w panelu, w zakładce Profil. Jeśli nie pamiętasz hasła, po prostu zresetuj je na stronie logowania.

Czy to jest w ogóle bezpieczne? Kto ma moje dane?

To proste: my oraz sprzedający od którego kupujesz dysponujemy Twoimi danymi do faktur, adresem e-mail oraz historią transakcji. Stripe dysponuje Twoimi danymi transakcyjnymi (jak dane karty kredytowej - my ich nie mamy, ani nawet sprzedawca) i zabezpiecza je w najbardziej zaawansowany sposób. Nikomu poza sprzedającym nie udostępniamy Twoich danych. Masz prawo do ich zapomnienia w każdej chwili. Politykę prywatności sprzedawcy znajdziesz w panelu produktu, nasza jest tutaj.