Dzięki wbudowanej integracji WooCommerce w Easycart, sprzedawcy mogą w łatwy sposób tworzyć scenariusze automatyzacji aby automatycznie zarządzać zamówieniami zrealizowanymi przez Easycart. Na ten moment wspieramy zakładanie zamówień w Woocommerce, po zrealizowaniu zakupu w Easycart. To z kolei umożliwia wykorzystanie istniejącego flow do obsługi zakupów po stronie Woocommerce - a więc nie trzeba nic zmieniać. Dotyczy to na przykład opcji WooCommerce do wystawienia faktury, aktualizacji stanu magazynowego etc. Na razie nie wspieramy jednak subskrypcji sprzedawanych w ten sposób - produkty subskrypcyjne nie będą dostępne na liście automatyzacji.
Konfiguracja integracji
Aby zintegrować Twój sklep WooCommerce z Easycart, przejdź do strony ustawień integracji i utwórz nową wybierając typ: WooCommerce. Następnie do połączenia:
Klucz dostępu aplikacji zapewnia bezpieczną komunikację między WooCommerce a zewnętrznymi usługami ponieważ można go w każdej chwili unieważnić. Powinien on być wygenerowany na koncie z rolą administratora
Konfiguracja automatyzacji
Następnym krokiem po utworzeniu integracji jest stworzenie scenariusza automatyzacji w tym celu, przejdź do zakładki Automatyzacje a następnie dodając nową automatyzację,
W tym roku pojawią się dostępne scenariusze automatyzacji, początkowo pierwszym dostępnym scenariuszem automatyzacji jest opcja utworzenia zamówienia w WooCommerce po sprzedaży w EasyCart. Do skonfigurowania automatyzacji wystarczy, że wybierzesz produkt oraz opcjonalnie wariant produktu jeśli istnieje. Automatyzacja korzystając z tych ustawień tworząc zamówienie automatyzacja, przypisze ją do klienta korzystając z emaila, na który został zrealizowany zakup. Jeżeli jednak system wykryje, że jest to nowy klient, wtedy utworzy nowe konto dla klienta i w następnym kroku utworzy zamówienie.
Po wykonaniu automatyzacji w systemie wordpress w zakładce WooCommerce w zakładce
Głównym celem koszyka EasyCart jest maksymalne zwiększenie konwersji sprzedaży, dlatego skorzystanie z automatyzacji pozwoli Ci zachowując sklep WooCommerce zwiększyć sprzedaż produktów zachowując obecne procesy posprzedażowe, które masz już skonfigurowane w systemie WooCommerce.