Integracja z Zencal

Zobacz wideo z omówieniem integracji krok po kroku:

Natywna integracja easycart z Zencal pozwoli Ci przykładowo umawiać:

👉 Płatne konsultacje
👉 Zapisy na zajęcia pozalekcyjne
👉 Wizyty w salonie kosmetycznym czy u barbera
👉 Płatne zajęcia grupowe

To, co jest genialne w Zencal, to możliwość sprzedaży takich usług w ramach subskrypcji a także bundli np. 10 spotkań. Możesz dowolnie skonfigurować produkt w easycart, dodać szereg wariantów, następnie w Zencal wskazujesz, że chcesz go użyć i... to wszystko!

Klienci przy planowaniu spotkania będą przechodzić przez koszyk, wystawimy im faktury, umówimy na terminy, które Ci odpowiadają a przy odnowieniu subskrypcji - zapiszemy na kolejne.

Aby skorzystać z opcji integracji wystarczy wykonać następujące kroki:

  1. Stwórz produkt w easycart, który chcesz podłączyć do konkretnego tematu spotkania, np.:
  1. Przedjź do Zencal i w sekcji Integracje, wybierz Płatności a następnie wprowadź swój klucz API z easycart. Możesz go uzyskać w zakładce Developer na Twoim koncie sprzedawcy easycart.
  1. W sekcji Tematy spotkań w Zencal, dodaj nowy temat lub edytuj istniejący i oznacz, że jest to Płatne spotkanie
  1. Zapisz spotkanie, zostaniesz przeniesiony/a do sekcji Warianty płatności - zdefiniuj tam ile spotkań jest możliwych w każdym wariancie ceny
  1. To wszystko! Zapisz spotkanie i udostępnij link do umawiania Twoim klientom. Po wybraniu właściwej opcji zostaną przekierowani do płatności przez easycart.

Powiadomienia, które otrzymają klienci są zarówno z easycart jak i Zencal. Na koncie klienta w panelu easycart będą oni mogli standardowo pobrać faktury, zmodyfikować dane subskrypcji itd. Wszystkie mechanizmy, które znasz z Zencal i easycart będą dalej działać.

Inne poradniki