Przekierowanie po zakupie

EasyCart może przekierować klienta na Twoją stronę po zakończeniu transakcji. Adres przekierowania może być przypisany zarówno do produktu jak i do konkretnej ceny. W przypadku przypisania adresu w obu miejscach, priorytet ma adres przypisany do ceny.

Aby dodać przekierowanie dla produktu:

  1. Przejdź do edycji produktu w panelu
  2. Wejdź w zakładkę Strona podziękowania
  3. Dodaj adres URL na który ma zostać przekierowany użytkownik

Aby dodać przekierowanie dla ceny: 

  1. Przejdź do edycji produktu w panelu
  2. Wejdź w zakładkę Warianty ceny
  3. Dodaj adres URL na który ma zostać przekierowany użytkownik

Dodatkowo, możesz włączyć automatyczne przekierowanie, które aktywuje licznik czasu na stronie podziękowania i po jego upłynięciu automatycznie przekieruje na podany adres. Taki licznik można włączyć dla produktu lub dla ceny, a w jej wartość wpisujemy ilość sekund do przekierowania. Zwykle użyjesz wartości np. 30, co da użytkownikowi czas na zapoznanie się ze stroną potwierdzenia, jeśli jednak chcesz przekierować użytkownika od razu do siebie, tak, aby nasza strona podziękowania nie wyświetliła się, użyj jako wartości dla tego pola cyfry 0.

Przy przekierowaniu, przekażemy też automatycznie do Twojego serwisu dane zakupu, w postaci parametrów w URL.


Preview

Inne poradniki